Ulaganjem u obrazovanje do visoke pozicije na tržištu!
Ovog tjedna su održane su edukacije i treninge za sve voditelje odjela i poslovnica te prodajne savjetnike u Hotelu Radisson u Splitu, ne bi li uz zajedničko usavršavanje o novim vještinama osigurali korisnicima najbolje iskustvo putovanja.
Naglasak je stavljen na stalnu edukaciju zaposlenika i na brigu da svi djelatnici, od voditelja odjela do prodajnih konzultanata iskoriste svoj pun potencijal te uz svoj poslovni rast i razvoj, doprinose cjelokupnom poslovanju. Kroz širenje znanja i spektra vještina zaposlenici su produktivniji i zadovoljniji, što se kasnije uvelike očitava i na samom zadovoljstvu klijenata.
Dakle, upravo kroz edukaciju i treninge zaposlenika nastojimo povećati zadovoljstvo naših korisnika, na što ćemo ujedno i staviti najveći naglasak u budućnosti. Neprestano educiranje i usavršavanje zaposlenika je najbolji način za stvaranje puta do tržišnog vodstva te najsigurniji uspon koji garantira održavanje visoke pozicije i zadržavanje povjerenja naših korisnika.