CARWIZ rent a car na londonskom WTM-u potvrdio globalnu ekspanziju
I na ovogodišnjem WTM sajmu u Londonu, potvrdili smo uspješnost franšiznog modela poslovanja koji trenutno pružamo u petnaest zemalja diljem svijeta.
Trenutna situacija u industriji ukazuje na to kako unatoč zahtjevnim tržišnim kretanjima i sve većem broju konkurenata, tvrtke koje svakodnevno primjenjuju izvrsnost poslovanja, brinu o klijentima, te partnerima pružaju kvalitetnu podršku, uspijevaju ostvariti zadane poslovne ciljeve. Tako se kao glavni preduvjet rasta naše tvrtke pokazalo kvalitetno upravljanje franšizama i potpora koju pružamo našim partnerima. Interes za Carwiz franšizu na londonskom WTM-u iz čak dvadesetak zemalja to i potvrđuje:
„Iskazani interes dolazi iz europskih, američkih pa sve do nama egzotičnih i dalekih zemalja zahvaljujući usluzi koju nudimo svojim partnerima – od svakodnevnog kontakta bez obzira na vremensku razliku, mentoriranja pa sve do njihovog osamostaljenja, faze u kojoj smo podrška iz pozadine. Predviđeni rast tvrtke do kraja godine je na dvadeset zemalja. Velik broj partnerstva ostvarili smo zahvaljujući našem vizualnom identitetu koji se i na sajmu pokazao kao vrlo atraktivan i uspjehu koji smo postigli u svega dvije godine poslovanja a tijekom kojih smo se nametnuli kao jedan od najjačih igrača rent-a-car industrije.“, pojašnjava Dobrilović događanja za vrijeme trajanja samog sajma.
Carwiz tim i franšizni partneri iz Grčke
Interes iz zemalja poput Qatra, Indije, Mauricijusa, Dominikanske Republike, Floride, Azerbejdžana ukazuje na to da globalni brend može unaprijediti lokalno poslovanje, dati mu na važnosti i poboljšati prodaju, odnosno naša globalna prisutnost brenda ukazuje na to kako cijena nije jedini i najvažniji čimbenik tržišta.
Carwiz tim i franšizni partner s Malte
Našem timu iz Carwiz Hrvatske na sajmu su se pridružili i franšizni partneri iz Grčke, Srbije, Islanda, Malte, Poljske i Turske ističući zadovoljstvo pruženom podrškom, kontinuiranom nadogradnjom sustava i usavršavanjem usluge. Sam nastup na sajmu u Londonu za naše franšizne partnere prilika je za razmjenu iskustva, uspostavljanje novih suradnji i kontakata, te predstavlja početak priprema za sezonu 2020.
Svjetski je turistički WTM sajam u Londonu predstavio trendove, izazove i inovacije okupljajući ključne dionike svjetske industrije putovanja. Procjenjuje se da je ovogodišnji sajam obišlo više od 50.000 turističkih i poslovnih predstavnika iz cijelog svijeta, od agenata, ulagača, predstavnika medija pa sve do ministara i visokih dužnosnika i ključnih dionika iz cijelog svijeta.