Carwiz Hrvatska lider u inovativnim rješenjima za uspješnije vođenje i jačanje brenda
Uvođenje noviteta i inovativnih digitalnih rješenja u Carwiz Hrvatskoj pokazalo se kao najbolji put do tržišnog vodstva koji garantira i zadržavanje povjerenja kako naših zaposlenika, tako i samih korisnika.
Rješenje za stvaranje većeg zadovoljstva korisnika u Carwizu prepoznaju u uvođenju novog sustava koji omogućuje da klijent u jako kratkom vremenu može ocijeniti svoje iskustvo putovanja te ostaviti realnu recenziju proporcionalnu stvarnoj kvaliteti usluge.
Carwiz Hrvatska, prvi rent a car Hrvatskoj, s ciljem povećanja zadovoljstva klijenata uvodi u sve svoje poslovnice Fast Review platformu koja omogućava klijentu da vas ocijeni u realnom vremenu. Sam je proces vrlo jednostavan, i bazira se na postavljanju Fast Review kartice unutar poslovnog objekta, tako da klijenti koji žele ostaviti review samo prislone svoj pametni telefon na FR karticu, odnosno modul i u samo nekoliko klikova ostave svoju recenziju.
„Vođeni time kako su iskustva i pozitivne recenzije potrošača zapravo 14 puta pouzdanije i vjerodostojnije nego li bilo koji drugi oblik online reputacije, odlučili smo se uvesti Fast Review rješenje koje će dodatno osnažiti visoku poziciju u industriji i zadržavanje povjerenja naših korisnika. Izgradnja vjerodostojne online reputacije važna je stavka svakog rent-a-cara na tržištu jer usluga, poslovanje i krajnji proizvod postaju prepoznatljivi, a krajnji ishod je uspješno poslovanje na svim razinama.“ kažu u Carwizu Hrvatska.
Samo neke od pogodnosti koje Fast Review donosi svojim korisnicima su bolje pozicioniranje na online platformama, vjerodostojnost odnosno održavanje realne online reputacije, povećanje prihoda itd – kaže Petar Aračić, osnivač i vlasnik Fast Review aplikacije koji je zajedno sa Carwiz timom u Hrvatskoj aplikaciju i dodatno prilagodio za rent a car industriju kako bi kvaliteta na kojoj inzistiraju stajala iza cijele priče.
Dodatno, uz povećanje pozitivnih ocjena na cijelo iskustvo najma, svi korisnici će moći na ovaj način ocijeniti i zaposlenika koji mu je pomogao na početku i kraju njegovog putovanja. Upravo kroz pozitivne ili negativne ocijene, naši će zaposlenici postići bolje rezultate, biti produktivniji i zadovoljniji, što će se direktno očitovati i na zadovoljstvu klijenata.
Vizija uvođenja novog sustava za povećanja broja online recenzija je jasna, postići bolju poziciju na tržištu i izgraditi pozitivnu i vjerodostojnu online reputaciju koja je izrazito važna stavka za podizanje brenda na višu razinu.