4 bitne stvari koje trebate znati o rezervnoj gumi u vašem vozilu
Koja vrsta gume je vaša rezerva guma?
Ovisno o modelu vozila koji koristite, vozilo može biti opremljeno rezervnom gumom normalne dimenzije (identične onima prve ugradnje), privremeni rezervni kotač, set za popravak gume ili RCS gume kojima je opremljena većina BMW-a, s mogućnošću vožnje do prvog vulkanizera s probušenom gumom.
Koliko brzo možete voziti na rezervnoj gumi?
Ukoliko je vozilo opremljeno rezervnim kotačem normalnih dimenzija vozilo zadržava sve vozne karakteristike, bez utjecaja na performanse. Ukoliko ste na vozilo postavili rezervni kotač smanjenih dimenzija, tada na kotaču imate naljepnicu koja označava maksimalnu brzinu kojom možete voziti s takvim tipom kotača, a najčešće do 80 km/h.
Koliko dugo možete koristiti privremenu rezervnu gumu?
Rezervna guma namijenjena je za upotrebu za vrijeme popravka/zamjene oštećene gume, bez obzira na vrstu kojom je vozilo opremljeno.
Koji je točan tlak zraka?
Sva vozila opremljena su indikatorom niskog tlaka u jednoj ili više guma, te u tom slučaju vozač treba provjeriti tlak u sve 4 gume i po potrebi ga podesiti. Naljepnicu preporučenog tlaka u gumama ovisnog o opterećenju vozila, najčešće ćete pronaći na stupu vozačkih vrata ili na poklopcu spremnika goriva, te prema tim vrijednostima trebate podesiti tlak na ispravne vrijednosti. U nekim modelima, indikator se nakon podešavanja gasi sam, a o ostalim modelima isti se mora resetirati u postavkama putnog računala. Tlak u gumama uvijek morate kontrolirati/podešavati dok gume nisu ugrijane, nakon ne više od 10 prijeđenih kilometara. Ukoliko tlak kontrolirate/podešavate dok su gume zagrijane, preporučene vrijednosti trebate povećati za 0,3 bara.
Pobrinite se da uvijek imate spremnu rezervnu gumu kako ne bi završili nasukani usred ničega.
Ukoliko se nađete u neprilici s našim unajmljenim vozilom svakako kontaktirati našu tehničku službu.